piątek, 7 marca 2014

Dzień kobiet! :)

Kochane kobietki, życzę wam wszystkiego co tylko sobie wymyślicie! :)))

Wspominałam ostatnio, że wygrałam Candy w Weekendowej Kuchence. Prezenciki dotarły do mnie błyskawicznie, ale nie miałam możliwości się nimi pochwalić.
Najpierw zabieg oczka, które do tej pory odmawia posłuszeństwa, potem rozłożyło mnie jakieś straszne choróbsko. A jak już doszłam do siebie, to mnie przewiało. Przewiało mnie o tyle skutecznie, że przez dwa dni nie mogłam ruszać prawą stroną ciała. Na szczęście przeszło.. Teraz natomiast moje mieszkanko pochłonął remont.. :) Wszystko w folii, szczerze mówiąc nie wiem nawet gdzie porozrzucałam swoje tworki.. W przedpokoju zawisł skończony wieszak, wymarzony fotel Luby odebrał od tapicera.. Podsumowując: mnóstwo nowych rzeczy, które pokażę gdy tylko mieszkanko będzie wyglądało w miarę znośnie. :)
A tutaj cuda i cudeńka, które dostałam w paczce:










Nie wszystko znalazło się na zdjęciach - chińskie herbatki pochłonął mój Ukochany. :))
Zakładki indeksujące - chyba je sobie wymarzyłam, bo parę dni przed wygraną myślałam o tym, że bardzo by mi się przydały. :))) Za wszystko jeszcze raz bardzo dziękuję Edytko!

Mam nadzieję, że uda mi się przygotować wszystko co zaplanowałam na poniedziałkowo-urodzinowe Candy. :))



8 komentarzy:

  1. Cudne prezenciki dostałaś!
    Pozdrawiam cieplutko i dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty,wszystkiego dobrego zycze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka przede wszystkim na tę końcówkę naszego święta :) Fajne prezenciki dostałaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło się wygrywa takie ładne prezenty:) Miłego tygodnia życzę i zdrówka z oczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu ale cuda wygrałaś! Zazdroszczę i gratuluję :)))
    Pozdrawiam ciepło i zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się! Oby Ci wszystko służyło :) I już tylko zdrowia! I trochę spokoju!
    Pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej ! Cudowne prezenciki !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń